הפקת סרטוני תדמית
הדבר החשוב ביותר בעסק זה התדמית שלו. אנו נפיק סרטון תדמית לעסק שלכם שישקף את כל החוזקות שלו על גבי מתחריו.
מהו סרטון תדמית?
המונח אולי נראה מעורפל למדי, אבל ההגדרה של סרטון קידום היא ברורה יותר כשמדברים על סרטון תדמית לעסק שמטרתו לקדם את המוצרים והשירותים שלכם ללקוחות פוטנציאליים. די פשוט, נכון?
אתם כנראה מתפתים לחשוב על סרטון פרסומי כמודעה – אתם לא לגמרי טועים. סרטון פרסומי בהחלט יכול להיות פרסומת, אבל הוא לא חייב להיות. כשאתם חושבים על "פרסומת", אתם בטח מדמיינים פרסומת טלוויזיונית שהיא בדרך כלל "מכירתית".
סרטון פרסומי הוא מעמיק יותר. באמת, כל פיסת תוכן בוידאו שאתם יוצרים מנסה במובן מסוים "למכור" את המותג שלכם לקהל היעד הנכון. עם זאת, אין זה אומר שמדובר במגרש מכירות גס ודורסני. בליבו, סרטון פרומו טוב מבקש להביא את השיחה בינכם לבין הלקוח לרמה אישית יותר מבלי להפוך את ההיבט המכירתי לגלוי כל כך.
אין ספק שכבר יצא לכם לראות חברות שמשחררות סרטונים החוגגים הישג או אירוע, מאחלים לצופים חג שמח או מספרים את סיפור המותג שלהן. קטעי תוכן אלה הם סרטוני קידום מכירות. הם מעבירים מידע מהמותג לקהל, אך מבלי לבקש ממנו לקנות משהו.
אם זה עוזר לכם להבין טוב יותר, חשבו על זה כך: כל מודעת וידאו היא סרטון לקידום מכירות. לא כל סרטון פרסומי הוא מודעת וידאו.
מהו האורך המומלץ לסרטון תדמית?
נסו לשמור על אורך של פחות משתי דקות, והבטיחו שאתם מקיפים את כל המידע החשוב. האמרה הישנה "פחות זה יותר" אמורה להתקיים כאן.
אפילו חברות גדולות ומותגים בינלאומיים יודעים שזה נכון. אינטל, למשל, מסרבת לפרסם תוכן שיווקי בודיאו שאורכו יותר משתי דקות. גם אתם לא צריכים לעשות זאת.
עם זאת, סרטוני פרומו אכן נוטים להעמיק מעט יותר ממודעת הוידאו הטיפוסית שאתם מכירים, אז נצלו את ההזדמנות כדי להציג את המותג שלכם ולהעביר מידע חשוב באמת לקהל שלכם.
כיצד סרטון תדמית לעסק מעלה מכירות?
בין אם זה הערוץ שלכם ב-YouTube, עמוד הפייסבוק, או אפילו האתר שלכם, סרטון פרומו הוא מבוא אידיאלי לעסק שלכם ובכך הוא נמצא בחזית כל השיווק הדיגיטלי שאתם עושים. העובדה היא שסרטונים יכולים להגדיל את שיעורי ההמרות ב-80% פשוט על ידי הצבתם בדף נחיתה. ככה הם יכולים להיות חזקים.
כמה נקודות נוספות שחשוב לציין לגבי סרטוני קידום מכירות מצליחים:
- הצגתכם והצגת העובדים יכולות לעודד את הלקוחות הפוטנציאליים לתת אמון במותג שלכם, במיוחד כאשר סרטון כזה משותף במדיה החברתית.
- סדרת וידאו רציפה יכולה להגדיל את הנאמנות למותג.
- וידאו מגדיל באופן משמעותי את משך הזמן שהמבקרים נשארים בדף שלכם.
- מנועי חיפוש יעדיפו תמיד חברות שמשתמשות בוידאו.
- 52% מהמשווקים בעולם מכנים וידאו כתוכן עם ההחזר על ההשקעה הטוב ביותר (ROI). לכן הצבת סרטון קידום מכירות בחזית כאסטרטגיית השיווק הדיגיטלית שלכם הוא המפתח להגדלת המכירות ולזכייה שלכם בלקוחות חדשים. אל תתחילו בשיווק דיגיטלי בלי אחד כזה.
דוגמאות:
סרטון תדמית לעסק – מארקס אנד ספסנר
הראשונה ברשימה שלנו היא פרסומת עבור Marks & Spencer (חנות כלבו מרכזית בלונדון), המקדמת את מוצרי האוכל היוקרתיים שלהם.
מבחינה ויזואלית, הסרטון באמת קופץ, בזכות הניגוד בין האוכל הצבעוני לבין הרקעים שלא מסיחים את הדעת. הצורות הגיאומטריות היו גם עקביות, שימו לב לדומיננטיות של העצמים המעגליים.
בנוסף, זה פשוט גורם לנו להיות רעבים.
סרטון תדמית לעסק – סטארבקס
הבא ברשימה שלנו הוא חברת סטארבקס עם סרטון השנה החדשה שלה, "שנה טובה", שבו נחגגים העשייה החיובית, מעשי הצדקה והחביבות מצד הלקוחות והעובדים כאחד.
סטארבוקס באמת מנסה להזדהות ולהתחבר ללקוחות שלה, וזה מגיע דרך שימוש בסרטוני וידאו אורגניים בסגנון מדיה חברתית. הלקוחות מרגישים שהם תרמו כשהם צופים בכך.
סרטון תדמית לעסק – City Bicycle Company
חברת האופניים הזו עומדת מאחורי הפרסומת החולמנית והמסוגננת הזו עבור האופניים העירוניים המתקדמים שלה.
השימוש בהסטת מהירות ועומק שדה רדוד מוסיפים לפנייה מינימליסטית ורומנטית לאופניים עירוניים. צילום הוידאו בשעת בין ערביים לא מזיק וגם גורם להכל להראות מדהים.
סרטון תדמית לעסק – סמסונג VR
סמסונג מציגה את המציאות המדומה שלה עם נסיעה של 360 מעלות יחד עם סנטה.
הרבה סרטוני 360 VR נוטים להיות מושכים חזותית אך חסר בהם הסיפור עצמו, התוכן. הסרטון הזה היה בעל מרקם, עומק וסיפור פשוט כדי להפוך אותו למשמעותי יותר. בנוסף, הוא חגיגי להפליא, ומי לא אוהב את חג המולד?
סרטון תדמית לעסק – Google Assistant
הנה לפנינו מודעה של גוגל עבור העוזר הווירטואלי שלהם, שפורסמה בתחילת החודש. הסרטון יעיל ונעים חזותית. זה הפשטות שעוזרת להפוך אותו לכיפי לצפייה.