ישנן דרכים שונות למתג את בית העסק שלכם. ניתן לעשות זאת בעזרת לוגו חדש, סלוגנים מקוריים, אירועים מסוגים שונים ועוד. כמובן שניתן לעשות את זה גם בעזרת שורה של מוצרים ושירותים חדשים שיוצאים אל השוק ומוצעים לקהל הלקוחות הקבוע או לקהל לקוחות חדש.
אך אין ספק שאחת הדרכים האפקטיביות ביותר למיתוג העסק, היא בעזרת סרטוני תדמית. כאלו שיציגו בדיוק את מה שאתם רוצים להציג ללקוחות / לשותפים עסקיים / למשקיעים פוטנציאליים ואפילו לעובדים שלכם. ניתן להשתמש בסרטונים אלה בצורות שונות, על גבי פלטפורמות וכלים מגוונים, וכך להגיע לקהל צופים רחב ומגוון יותר.
אפקט משמעותי במיוחד מתקבל באמצעות סרטי תדמית באנימציה, שכן אלו יכולים לשלב סיטואציות דמיוניות וקיצוניות, שמכניסות הומור מצד אחד ומאפשרות לצופה את רגע ה- 'א-אה!' מצד שני, רגע בו הוא מבין בדיוק אתכם, את המוצרים או השירותים שלכם ובעיקר… את מה שרציתם לומר לו.
הסרטים יכולים להיות מבוססי דמויות ( Character Animation), גרפיקות (Infographics), איורים המצטיירים על לוח (Whiteboard Animation) או טכניקות נוספות העומדות לרשות מספר הסיפור. כל סיפור צריך להיות מותאם מבחינת טכניקת האנימציה, מורכבותה וסגנון העיצוב להעברה החכמה והאפקטיבית ביותר של המסר שלכם.
המשותף לכולם הוא שמספר סיפורים טוב יוכל להציג בצורה ברורה, פשוטה וייחודית את המהות של העסק ולהעביר את המסר שאתם רוצים להעביר.
כוחם של סרטי תדמית באנימציה הוא להעביר במהירות ובקלילות גם מסרים מורכבים ואפילו מופשטים ולא משנה אם נושא הסרט הוא מה מייצר העסק, מה משווק העסק, מתודולוגיית הפעלת העסק, מידע לעובדים, הצגת אפשרויות לשיתופי פעולה, הצגת השוק ויתרונות העסק למשקיעים פוטנציאליים ועוד.
כלומר, ניתן להציג מגוון רחב של דברים, דרך אנימציה שאיננה חייבת להיות בהכרח "כבדה", אפילו אם היא מעבירה נושא רציני. למעשה, ברובם המכריע של המקרים, סרט אנימציה אפקטיבי הוא כזה שיציג את המסר עם מעט הומור, מאחר שהומור הוא כלי קולנועי מצוין (המותאם למדיום האנימטיבי) למשיכת תשומת הלב של הצופה ולריתוק הצופה לסרט המוצג.
לפני שנסביר מדוע משתלם להשתמש באפשרות של סרטי תדמית באמצעות אנימציה, יש לציין, כי בכל מקרה שאנחנו בוחרים להשתמש באופציה זו, הרי שעלינו לשכור צוות מקצועי ומנוסה, כזה שמתמחה ביצירת סרטים שכאלה עבור עסקים.
מדוע משתלם להשתמש באנימציה כאשר מפיקים סרט תדמית עסקי
ישנן כמה נקודות שהופכות את השימוש באנימציה ליתרון מובהק על פני העסקים המתחרים:
תהליך היצירה – מדובר בתהליך שעשוי להיות הרבה יותר פשוט מאשר הפקת סרט תדמית מצולם, שכן אין צורך להשתמש בלוקיישינים, אין צורך להשקיע בימי צילום, הכל נוצר בסטודיו האנימציה, באמצעות יוצרים המתמחים בשלבים שונים של היצירה ובאמצעות תוכנות אנימציה משוכללות.
תסריט – כשיוצרים סרט אנימציה, יש הרבה יותר אפשרויות, הרבה יותר מגוון, בין אם זה בגלל האופציות שהטכניקה מאפשרת ובין אם זה בגלל האפשרות 'להקליל' כאמור את הסיפור, כדי למשוך את הקשב של הצופה, ולוותר על צורך בשחקנים שיצליחו להעביר את המסרים במדויק. אחרי הכל, קל יותר לשלוט בדמות מצוירת ולהכתיב לה מה לעשות, מאשר לשחקן בשם ודם.
ודאות – תהליך יצירת סרט אנימציה הינו תהליך מסודר וליניארי. בשונה מסרט 'לייב' בו הרבה מהסרט הסופי נוצר בחדר העריכה, כאשר העורך צריך להחליט יחד עם הבמאי כיצד לחבר את השוטים שצולמו לתוצאה הטובה ביותר, בסרט אנימציה הבימוי הסופי הוא השלב הראשון בתהליך היצירה מרגע שיש תסריט. כך שכבר בשלב מאוד ראשוני הלקוח מבין בדיוק כיצד ייראה הסרט הסופי.
המלצת הצוות
לקבלת שירותי הפקה עבור סרטי תדמית באנימציה ניתן לפנות לפיל אנימציה.