שיווק במהלך תקופת הקורונה – מעבר לאירועים וירטואליים

נגיף הקורונה השפיע לרעה על עסקים ברחבי העולם, מכיוון שהוא מכריח אותם לבטל ועידות שנתיות ולגרוס תוכניות פיזיות לטובת פתרונות וירטואליים.

 

אפילו גוגל, פלטפורמת הרשת המובילה בעולם, נאלצה לדחות את אירוע ה-Google Cloud Next שלה. גם ועידת המפתחים של F8 של פייסבוק בוטלה, ובמקומה החליטו מארק צוקרברג ומנהיגי פייסבוק אחרים לשתף עדכונים על עבודתם באמצעות סרטונים מקוונים.

 

החדשות הטובות הן שלמרות שהריחוק החברתי לא אפשר לארח אירועים פיזיים, המדיה החברתית ותעבורת האינטרנט גדלו באופן אקספוננציאלי. לחברות יש כעת הזדמנות פז להגיע לקהל רב יותר ולהציג את המוצרים והשירותים שלהן באמצעות אירועים וירטואליים.

 

הנה 3 טיפים שיעזרו לכם למקסם את הנוכחות, לייצר לידים ולשפר את חווית הלקוח עבור קמפיין השיווק המקוון והאירועים הוירטואליים שלכם:

 

  1. צרו חוויה מקוונת עצומה

לפני שתתחילו ליידע את לקוחותיכם ועובדיכם על ביטול הכנס, שקלו להפוך אותו לאירוע וירטואלי. המטרה העיקרית של רוב אירועי התאגידים היא ליצור לידים. אתם יכולים לעשות זאת על ידי העברת האירוע שלכם באופן מקוון והתקשרות עם לקוחות פוטנציאליים עם חוויה מקוונת מדהימה. כדי להבטיח את הצלחת האירוע המקוון שלכם, עליכם להציב יעדים מתאימים, להכין סיפור או מסר ייחודי ומשכנע וליצור סרטונים מקצועיים המעסיקים את הקהל שלכם.

 

  1. בחרו את הפורמט המתאים לאירוע הוירטואלי שלכם

אירוע וירטואלי יעיל חייב לשלב פעילויות מרובות-הפעלות עם קטעי וידאו מוקלטים מראש וסמינרים מקוונים שהם אינטראקטיביים ומתמקדים במוצרים ושירותים פופולריים. סרטונים מוקלטים מראש נותנים לכם את ההזדמנות ליצור תוכן שובה לב שמשלב שילוב ברור של אלמנטים של המותג.

 

אתם יכולים גם לבחור להזרים את האירוע ולהכליל פאנלים ופורומים שונים עם מפגשי שאלות ותשובות בשידור חי כדי להעסיק את הקהל.

 

  1. קבעו נימה של אמפתיה ושקיפות

רוב האנשים מרגישים פגיעים ומפחדים בתקופה הנוכחית, שכן העתיד נראה לא בטוח. כתוצאה מכך יש להכניס נימה אמפתית בסרטונים המקוונים ובאירועים הוירטואליים שלכם. מותגים שמנצלים אנשים פגיעים לרווחים מסחריים כמעט ולא מצליחים.

 

הסירו את המיקוד מחגיגת המותג והמוצר שלכם ובמקום זאת התמקדו ברווחה ואריכות חיים. הפגינו ענווה מול המשבר העולמי והכירו בכך שאיש אינו מחזיק בתשובות. זה יעזור לכם להתחבר לקהל ברמה עמוקה יותר וליצור נאמנות למותג שתימשך גם אחרי המגפה.

 

צרו קשר אישי עם המשתתפים הוירטואליים באמצעות סרטונים באיכות גבוהה

מרבית החברות כבר מציעות הדרכות מקוונות וסמינרים מקוונים כדי להגדיל את נראות המותג שלהן במהלך תקופת הקורונה. עם זאת, אחת הדרכים הטובות ביותר ליצור עניין בקהל היא באמצעות סרטונים, גרפיקה ואנימציה באיכות גבוהה.

 

אנו מתמחים ביצירת קמפיינים שיווקיים יוצאי דופן בוידאו. צרו קשר עם צוות היצירה שלנו עוד היום אם אתם מחפשים להפיק סרטונים למותג שלכם, כמו פרסומות, סרטוני הדרכה, סרטוני מוצר, הדגמות, סרטוני תערוכות, סרטוני חינוך ועוד.