תודה לך פייסבוק, על הרס חוויית האינסטגרם: פרסומות נוספות בדרך

תודה לך פייסבוק, על הרס חוויית האינסטגרם: פרסומות נוספות בדרך

פייסבוק מחפשת דרכים לסחוט יותר כסף מאינסטגרם, משום ששערוריית פער הנתונים גרמה לכך שצמיחתה של פייסבוק הואטה

 

בקרוב מאוד, פרסומות נוספות יקבלו את פנינו באינסטגרם. הרשת החברתית שבבעלותה של פייסבוק אישרה כי כעת היא תציב פרסומות בדף ה'Explore'. לאלה מכם שלא בדיוק זוכרים איפה הדף הזה נמצא באינסטגרם, זה המקום שבו הרשת החברתית בוררת את מה ש"מרגיש" לה כפוסטים הטובים ביותר על בסיס העניין שלנו בכל מיני תחומים, וגם כמה קטגוריות מוגדרות מראש, כמו סגנון, רכבים, טכנולוגיה, טבע, אדריכלות ועוד. מודעות אלו יכילו תמונות או סרטונים. 

 

"עבור מפרסמים, זוהי הזדמנות להיות חלק מהמהות הרלוונטית מבחינה תרבותית ומגמתית בעת ההגעה לקהלים חדשים המעוניינים לגלות משהו חדש. המפרסמים יכולים להרחיב בקלות את מסעות הפרסום שלהם באמצעות מיקומים אוטומטיים עם אפשרות פשוטה להצטרפות כדי להגיע לקהלים שונים ב-Explore", אמרה אינסטגרם בהצהרה רשמית. החברה גם אומרת שתציג מודעות ב-Explore לאט ובנחישות רבה בחודשים הקרובים. אנחנו מצפים בכיליון עיניים ליישום זה."

כמו כן, אינסטגרם צפויה לפתוח את שטח הפרסום של Explore לכל מי שרוצה לשים שם פרסומת, ובכך לתת לפייסבוק קצת כסף בתמורה. אבל הניסיון לקדם את IGTV בהתחלה הוא כנראה מהלך מוזר.

 

נכון לעכשיו, אינסטגרם מאפשרת לפרסומות להופיע בפיד הרגיל שלכם, כמו גם בסטורי.

 

ההודעה האחרונה לגבי עניין זה של המודעות מסמנת את הדחיפות שפייסבוק מגלה בהפיכת אינסטגרם לרווחית יותר עבור החברה. פייסבוק רכשה את אינסטגרם ב-2012 בכמיליארד דולר. חשוב לציין כי הדחיפה לכיוון "הזרקת" פרסומות נוספות לחוויית האינסטגרם שלנו התגברה לאחר שהמייסדים של החברה, קווין סיסטרום ומייק קריגר, עזבו את החברה בסוף השנה שעברה. הסיבה: הם דיווחו שהם לא היו מאושרים בדיוק עם תוכניות פייסבוק עבור אינסטגרם.

 

זה גם מהלך חשוב, מנקודת המבט של פייסבוק. מספר השערוריות שהרעידו את חברת המדיה החברתית כיבו לא מעט משתמשים מפייסבוק. החברה צריכה להסתכל על אינסטגרם כדי להגביר את ההתחייבות וההכנסות. מוקדם יותר השנה, פייסבוק גם עשתה את הצעד הראשון שלה כדי לשנות את צורתה של אינסטגרם לכדי מרכז קניות, וכיום מותגים רבים מוכרים את המוצרים שלהם דרך הרשת החברתית.

 

עם כל השינויים שנעשו, אינסטגרם כבר לא מה שהיתה פעם, וכבר בקרוב נפסיק להכיר את פניה.

סגירת תפריט